Bolzano🇼đŸ‡č

IgÄr lÀmnade vi Wien och tÄget körde genom stora bergsomrÄden vilket var otroligt vackert. (Bilder gör inte rÀttvisa hur fint det var.)

TĂ„get tog oss till Bolzano i Italien. hĂ€r Ă€r det ocksĂ„ vĂ€ldigt fint. Staden ligger som i en dal mellan bergen. Det ser och kĂ€nns italienskt om staden, som pĂ„ film. NĂ€r vi kommit fram var vi superhungriga och Ă„t varsin pasta pĂ„ en restaurang pĂ„ torget. Det var gott men inte sĂ„ speciellt som jag tĂ€nkt mig. DĂ€remot ska vi vara i Italien nu ett tag framöver sĂ„ fĂ„r testa fler stĂ€llen. Idag Ă„ker vi iallafall till Venedig, ska bli vĂ€ldigt mysigt. 
/Amanda

Kommentarer:

1 Lina fucking Nyren :

Mina vykort har försvunnit i posten tror jag 😱

2 Lina fucking Nyren :

Mina vykort har försvunnit i posten tror jag 😱

Svar: Jaa fan postnord du vet 🙄🙄 😘
ToveAmanda BjörkstrandSköldenÀs

Kommentera hÀr: